ADO verliest op gitzwarte dag voor Den Haag: ‘We wilden alles geven voor de nabestaanden’

0 Reacties op ADO verliest op gitzwarte dag voor Den Haag: ‘We wilden alles geven voor de nabestaanden’
ADO heeft op een voor Den Haag gitzwarte dag verloren van SC Cambuur. Voorafgaand aan de wedstrijd werd bij de instorting van een portiekflat in Den Haag stilgestaan met een minuut stilte en ook speelde ADO met rouwbanden. 'We hebben tot vlak voor de wedstrijd over de ramp gesproken.'

Geld inzamelen voor slachtoffers, vrees voor leven teamlid: ‘Zij en haar man liggen onder puin’

0 Reacties op Geld inzamelen voor slachtoffers, vrees voor leven teamlid: ‘Zij en haar man liggen onder puin’
Er is een inzamelingsactie gestart voor de slachtoffers en nabestaanden van de rampzalige explosie aan de Tarwekamp in Den Haag. Stichting Lichtpuntjes van Mariahoeve, organisator van de actie, heeft daarnaast ook eten en kleding uitgedeeld op de ramplocatie. Tegelijkertijd vreest de stichting voor één van haar leden en diens partner,...