Zelfs driemaal geen scheepsrecht voor ADO Den Haag tegen Cambuur

Voor de derde keer dit seizoen heeft ADO Den Haag verloren van SC Cambuur. De ploeg uit Leeuwarden was met 3-4 te sterk voor de formatie van Darije Kalezic. ADO kan zich volledig richten op de nacompetitie, want directe promotie is definitief niet meer mogelijk door de overwinning van Excelsior.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *