Wassenaar wil asielzoekers van Den Haag overnemen in ruil voor statushouders

De gemeente Wassenaar is bereid om met Den Haag asielzoekers te ruilen voor statushouders. Bij die ruil zou de buurgemeente opvangplekken voor asielzoekers overnemen en zou Den Haag woningen voor statushouders uit het dorp bieden. Dat stelt de Wassenaarse wethouder Laurens van Doeveren (VVD) voor in het radioprogramma Spuigasten.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *