Twee dagen minder treinen door nasleep hittegolf

Door de nasleep van de hittegolf van vorige week rijden er maandag en dinsdag minder treinen in de regio’s. Volgens de NS zal de impact van de maatregelen beperkt zijn.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *