Technobunker, kunstenaars of toch het Eschermuseum: wat gaat er met oude ambassade gebeuren?

Wat komt er in de voormalige Amerikaanse ambassade aan het Lange Voorhout? Het pand zou een nieuw en groter Eschermuseum gaan huisvesten, maar door een Amsterdamse concurrent gaat dit nu niet door. Drie raadsleden hebben zelf ieder een eigen plan voor het kenmerkende pand.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *