Lesley Arp niet opnieuw lijsttrekker SP: ‘Was een goed moment om dit aan te geven’

Met enthousiasme kwam Lesley Arp in 2019 in de Haagse gemeenteraad. Drie jaar later werd ze lijsttrekker en mocht ze na de verkiezingen nog een ronde door als eenpitter voor de SP. Nu heeft Arp besloten niet nogmaals vooraan te staan: ze wordt niet opnieuw lijsttrekker bij de gemeenteraadsverkiezingen van 2026.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *