Kringloopfan Patricia start petitie tegen sluiting Schroeder: ‘Ik heb nog hoop’

Patricia van Etteger is fan van de kringloop en kwam geregeld bij Schroeder. Ze baalt dan ook ontzettend dat de kringloop failliet is. Ze wilde graag iets doen, dus begon ze een petitie. Die is maandag al 4.000 keer ondertekend. ‘Ik heb nog hoop.’

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *