Hoop op Haagse ‘Escher-experience’ vervlogen: ‘De toeristen zijn al in Amsterdam’

De hoop die een tweetal politieke partijen heeft om de concurrerende ‘Escher-experience’ naar Den Haag te halen, lijkt valse hoop. Mede door het aantal toeristen dat het wil trekken, moet het in de hoofdstad komen. Door het nieuwe initiatief gaat de verhuizing van het Eschermuseum naar de voormalige Amerikaanse ambassade niet door.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *