Flat deels ontruimd vanwege koolmonoxide, een persoon naar ziekenhuis

Vier woningen in een flat aan de Melis Stokelaan in Den Haag zijn zaterdagavond ontruimd, omdat er koolmonoxide werd gemeten. Een persoon is naar het ziekenhuis gebracht vanwege vergiftigingsklachten.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *