De eerste ‘focusflitser’ van het land is sinds maandag actief, meldt het Openbaar Ministerie. Het gaat om een paal aan de Ypenburgse Stationsweg. Daarna volgen ook locaties in Utrecht en in de rest van het land.
De eerste ‘focusflitser’ van het land is sinds maandag actief, meldt het Openbaar Ministerie. Het gaat om een paal aan de Ypenburgse Stationsweg. Daarna volgen ook locaties in Utrecht en in de rest van het land.