Drie dagen staking bij vuilnis: ‘Sector wordt kapot gemaakt’

Vuilnismannen gaan vanaf maandag drie dagen staken. De afvalpunten in Den Haag zullen dan geen vrachtwagens met huisvuil binnen laten. Dat maakt vakbond FNV bekend. Vuilniszakken en kliko’s worden wel opgehaald en containers gewoon geleegd.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *