Dit gebeurt er als miljoenenbezuiniging op openbaar vervoer doorgaat: ‘Desastreus’

Het lijkt er nog steeds op dat het kabinet 76 miljoen euro gaat bezuinigen op het openbaar vervoer in onze regio en dat kan ‘desastreuse gevolgen’ hebben. Daarom luiden reizigersorganisatie ROVER en de Metropoolregio – die voor het openbaar vervoer in de Haagse en Rotterdamse regio zorgt – opnieuw de noodklok.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *