Den Haag deelt weer 1750 gratis bomen uit: ‘Je beleeft er ontzettend veel plezier aan’

Haagse inwoners kunnen zich aanmelden voor de 1750 bomen die de gemeente aan bewoners, scholen, sportclubs en bedrijven uitdeelt. Het is de vijfde keer dat de weggeefactie gehouden wordt. Árpád uit Laak is heel blij met de appelboom die hij vorig jaar kreeg. ‘Ik zie zelfs al kleine appeltjes dus wie weet kan ik binnenkort een appeltaart maken.’

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *