Door de nasleep van de hittegolf van vorige week rijden er maandag en dinsdag minder treinen in de regio’s. Volgens de NS zal de impact van de maatregelen beperkt zijn.
Door de nasleep van de hittegolf van vorige week rijden er maandag en dinsdag minder treinen in de regio’s. Volgens de NS zal de impact van de maatregelen beperkt zijn.