De grachten, de winkels, de kroegjes, clubs en de drukte van de binnenstad. Het Oude Centrum is een drukbezocht gedeelte in de stad. Maar achter de gevels woont ook een hechte groep bewoners. Conny woont er bijna veertig jaar en zag de wijk door de jaren heen flink veranderen. Toch is één gevoel altijd gebleven: het dorpse karakter midden in de stad.