VIDEO: Koning Willem-Alexander gooit heupen los met spelers Curaçao
0 Reacties op VIDEO: Koning Willem-Alexander gooit heupen los met spelers Curaçao
Het was afgelopen nacht een feestje in de kleedkamer van Curaçao. Na het kijken van de wedstrijd gingen koning Willem-Alexander, koningin Máxima en prinses Ariane de spelers feliciteren met hun gelijkspel tegen Ecuador. En daar werden ook de heupen goed losgegooid. Op beelden is te zien hoe de koning vrolijk…
Haagse soapster verruilt de televisie voor begraafplaats en crematorium
0 Reacties op Haagse soapster verruilt de televisie voor begraafplaats en crematorium
Actrice Dominique van Vliet was jarenlang op televisie te zien in de soap Onderweg naar Morgen. Maar inmiddels doet ze iets heel anders. Als uitvaartonderneemster staat ze mensen bij in moeilijke tijden. Heimwee naar de camera’s en de showbizzfeestjes vol sterren heeft ze absoluut niet. Wie is deze vrouw?
Bewoners willen bredere stoep, maar wethouder vreest parkeerdruk: ‘Te veel plaatsen weg’
0 Reacties op Bewoners willen bredere stoep, maar wethouder vreest parkeerdruk: ‘Te veel plaatsen weg’
Een groep bewoners rondom de Regentesselaan in Den Haag wil via een burgerinitiatief voorkomen dat de stoepen smaller worden, maar volgens de wethouder kan dat niet. ‘Dat gaat ten koste van te veel parkeerplaatsen en de parkeerdruk is al zo hoog’, zegt hij. Een aantal politieke partijen zegt het burgerinitiatief…
Bomvolle cafés zien hoe Nederland ruim wint: ‘Summerville is een topper’
0 Reacties op Bomvolle cafés zien hoe Nederland ruim wint: ‘Summerville is een topper’
Nederland zat zaterdagavond massaal voor de buis of in het café om Oranje naar de overwinning te juichen. Dat had duidelijk effect: de Nederlandse voetballers wonnen met maar liefst 5-1 van Zweden. Dat werd groots gevierd door de supporters in verschillende cafés in de regio: ‘Summerville is zo goed omdat…
Hubertustunnel nog later open, frustratie neemt toe: ‘Verschrikkelijk wat hier gebeurt’
0 Reacties op Hubertustunnel nog later open, frustratie neemt toe: ‘Verschrikkelijk wat hier gebeurt’
De frustratie over de opnieuw uitgestelde opening van de Hubertustunnel in Den Haag is groot. Dat blijkt uit reacties van weggebruikers en de Haagse politiek nadat bekend werd dat de tunnel waarschijnlijk pas medio september weer open kan.
Conny over het Oude Centrum: ‘Ik woon hier al bijna veertig jaar en er is heel veel veranderd’
0 Reacties op Conny over het Oude Centrum: ‘Ik woon hier al bijna veertig jaar en er is heel veel veranderd’
De grachten, de winkels, de kroegjes, clubs en de drukte van de binnenstad. Het Oude Centrum is een drukbezocht gedeelte in de stad. Maar achter de gevels woont ook een hechte groep bewoners. Conny woont er bijna veertig jaar en zag de wijk door de jaren heen flink veranderen. Toch…