Nieuw verdeelstation moet stroomnet in Zuidwest versterken

0 Reacties op Nieuw verdeelstation moet stroomnet in Zuidwest versterken
Het gebied Zuidwest krijgt mogelijk een nieuw hoofdverdeelstation voor elektriciteit. De gemeente werkt daarvoor samen met netbeheerders Stedin en TenneT. Het station moet een belangrijke rol spelen in het oplossen van netcongestie en ervoor zorgen dat tienduizenden huishoudens en bedrijven in de toekomst van voldoende stroom worden voorzien.

Nieuwe onderhandelingstafel voor Richard de Mos, wie schuiven aan?

0 Reacties op Nieuwe onderhandelingstafel voor Richard de Mos, wie schuiven aan?
Richard de Mos is optimistisch. Na het klappen van de coalitiegesprekken met D66 denkt hij er met VVD, Denk en CDA binnen een paar weken uit te zijn. Voor de zomer ligt er een coalitieakkoord op het Haagse stadhuis, verwacht hij. 'En daarna gaan we rock-'n-rollen.' Wie zijn de hoofdrolspelers...