Blokker op Frederik Hendriklaan keert terug: ‘Willen voor de zomer open’

Goed nieuws voor Blokker-fans. De winkel keert terug op haar vertrouwde plek op de Frederik Hendriklaan. Het is de bedoeling dat de Blokker voor de zomer opengaat. ‘Maar vanwege de NAVO-top moeten we kijken of we dat redden.’

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *