Opeens container op terras van Schaakhuis aan Looijerstraat: ‘We worden kapot gemaakt’

Voorzitter van schaakstichting En Passant, Evert Roeleveld, is woest. Tot zijn verbazing werd er een maand geleden opeens een ondergrondse container op het terras van het Schaakhuis aan de Looijerstraat ingegraven. Hij vreest nu voor de toekomst van het Schaakhuis in het centrum. ‘Ik word volkomen genegeerd.’

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *