Zeep en shampoo in de ban na ‘glijpartijen’ in zwembad de Waterthor

Even lekker zwemmen en vervolgens het chloor uit je haar wassen met zeep. Het zit er in zwembad de Waterthor voorlopig niet in. Badgasten mogen de komende tijd geen zeep of shampoo meer gebruiken. ‘Helaas zijn er de laatste tijd meerdere glijpartijen geweest door gladheid, veroorzaakt door zeep en shampoo op de vloer rondom de zwembaden’, zegt een woordvoerder van wethouder Hilbert Bredemeijer (CDA).

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *