D66 wil smartphones weren bij kinderen onder de 14: ‘Anders dweilen met kraan open’

‘Leg die telefoon even weg.’ Ouders en leraren kennen die zin maar al te goed. Jongeren zitten tegenwoordig de hele dag door overal vastgeplakt aan hun mobieltjes. Raadslid Ahsen Baser (D66) wil dat kinderen in Den Haag pas op latere leeftijd een smartphone krijgen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *