Gemeente gaat in hoger beroep vanwege opvang minderjarige asielzoekers

De gemeente Den Haag zet haar strijd met de landelijke overheid door om minder alleenstaande minderjarige asielzoekers (amv) op te vangen. In een eerdere zaak oordeelde de rechter dat de bezwaren van de gemeente ongegrond waren, maar daar is het college van burgemeester en wethouders het niet mee eens. Daarom gaat zij nu in hoger beroep en wil ze een nieuwe pauzering van handhaving.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *