Wel bewoner van Scheveningen, maar geen NL-alert bij brand: waarom niet?

‘Brand met veel rook in Scheveningen Schokkerstraat. Blijf uit de rook! Sluit ramen en deuren.’ Voor sommige Scheveningers klinkt dit bericht bekend. Tijdens de grote brand in vishandel Esser aan de haven werd deze tekst met een NL-alert verstuurd. Waarom kreeg maar een klein deel van het stadsdeel de waarschuwing?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *