Hitte in Den Haag: ‘Het lijkt wel een woestijnklimaat’

Ventilatoren draaien overuren, terrassen zitten vol en ook ’s nachts blijft het warm: Den Haag beleeft een tropische periode. Wie niet van de hitte houdt, moet nog even doorbijten. ‘Het lijkt wel alsof we naar een woestijnklimaat gaan hier in Den Haag’, zegt weerman Jordi Bloem.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *