Den Haag dreigde felbegeerde foto met Barack Obama mis te lopen: ‘Wisten dat foto belangrijk was’

Den Haag maakt zich op voor de NAVO-top en de komst van de Amerikaanse president Donald Trump naar de stad. Het brengt herinneringen naar boven aan het bezoek van oud-president Barack Obama, tien jaar geleden. Den Haag dreigde toen een waardevol fotomoment met Obama mis te lopen. ‘We wisten dat de foto belangrijk was.’

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *